Talk Cockatiels Forum banner

1 - 6 of 6 Posts
J

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
Okay, I promise this was NOT intentional. I recently got a new pixie haircut. It looks cute and is sooooo easy to maintain (I can can get ready in 5 minutes which is great!) but have you ever noticed that people start to look like their pets? LOL

I happened to noticed after I snapped this photo, yikes!

Lil' Rascal thinks I'm a big cockatiel now because we both have crests :blink:
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
2,361 Posts
Hahahahaaa!! What a great snapshot! :rofl:

Also, I think your haircut is cute! A couple months ago, I got my first short haircut and I'm loving it!
 
J

·
Guest
Joined
·
0 Posts
Discussion Starter #3
Hahahahaaa!! What a great snapshot! :rofl:

Also, I think your haircut is cute! A couple months ago, I got my first short haircut and I'm loving it!
Thanks, I didn't plan to go so short but my hair stylist shaved the back of my head! In just 3 weeks it grew out a little and then looked cute. I really LOVE short hair. It is soooo much easier. It is awesome I can get ready so fast whereas before I had to slave away forever. I have super fine hair (super oily skin/scalp) so have to wash it almost everyday or I feel gross greasy mess, so long hair was a nightmare.

Plus, my tiel loves it cuz I look like him now hehe :D
 

·
Registered
Joined
·
761 Posts
Hahahaha! That's amazing! It suits you both ;)

I don't look anything like Murray - I have dreads which she uses as climbing ropes!
 
1 - 6 of 6 Posts
Top